מאות מחנכים השתתפו בכנס השנתי של פרויקט אל הנפש

    פסוק בתהילים "אשרי משכיל אל דל – זה המסתכל במצווה היאך לעשותה" כלומר, דווקא במצוות הצדקה נצרכת מידת החכמה היאך לעשותה
    צבי הדס No Comments on מאות מחנכים השתתפו בכנס השנתי של פרויקט אל הנפש
    פסוק בתהילים "אשרי משכיל אל דל – זה המסתכל במצווה היאך לעשותה" כלומר, דווקא במצוות הצדקה נצרכת מידת החכמה היאך לעשותה
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    יום העיון השנתי של פרויקט אל הנפש, התקיים השבוע תחת הכותרת "הדרך אל הנפש". במהלך יום העיון התקיימו מגוון הרצאות וסדנאות, על ידי פסיכולוגים ואנשי מקצוע בכירים בתחום החינוך והטיפול הרגשי. בכנס השתתפו מאות מנהלים, מחנכים ואנשי קשר במוסדות המשתתפים בפעילות פרויקט אל הנפש.

    יום העיון נפתח בנאומו של הרב משה שפירא מנכ"ל ידידות טורונטו, בו הדגיש את החשיבות הרבה אותה מייחסת העמותה למדידה ומעקב אחר התקדמות תהליכים, על מנת לייצר את האפקט המקסימלי כתוצאה מההשקעה. הרב שפירא ציין כי המקור לעיקרון זה הוא דברי חז"ל המובאים בירושלמי מסכת שקלים, על הפסוק בתהילים "אשרי משכיל אל דל – זה המסתכל במצווה היאך לעשותה" כלומר, דווקא במצוות הצדקה נצרכת מידת החכמה היאך לעשותה. כמו כן, הביע הרב שפירא את שביעות רצונו מהתרחבות הפרויקט בשנה האחרונה בעשרות תלמודי תורה נוספים והודיע כי בכוונת הנהלת העמותה להמשיך במגמת הגידול של הפרויקט.

    פרויקט אל הנפש אותו הקימה ומממנת הנהלת ידידות טורונטו, מופעל על ידי אנשי חינוך ומקצוע מהשורה הראשונה ובראשם איש החינוך הוותיק הרב מרדכי פינדרוס. במסגרת הפרויקט מקבלים אלפי הורים סבסוד משמעותי בעלות טיפולים פסיכולוגים ותרפיות וכן מתבצע מעקב אחר השפעת הטיפול על התלמיד.

    הפרויקט מופעל במאות תלמודי תורה ובתי ספר ברחבי הארץ ומתייחד בכך שהצוות החינוכי בכל מוסד מוביל ומעורב בהליך הטיפול, החל משלב הזיהוי בצורך לטיפול, דרך המעקב במהלך התהליך ועד אישור על חזרה למסלול וסיום הטיפול.

    בסיומו של יום העיון ציינו רבים מהמשתתפים את השינוי המשמעותי שנוצר בתחום הטיפולים הרגשיים ומאפשר פנייה מסובסדת למטפלים מקצועיים ומוכרים בקרב הציבור החרדי, שינוי שהתאפשר בזכות הפעילות המקצועית של פרויקט אל הנפש, המתנהלת בתחום חשוב זה ברגישות, בתבונה בהכוונת גדולי ישראל שליט"א עבור עתידם של ילדי ישראל.

     

     



    0 תגובות